Kim Kardashian and Ray J Full 90 min Sex Tape

Related posts:

Jennifer Lopez Sex Tape
Kate Upton Sex Tape

Check Also

farrah-abraham-anal-sex-tape

Farrah Abraham Anal Sex Tape

Related posts: Jennifer Lopez Sex Tape Kate Upton Sex Tape

56 comments

  1. I’m glad she did this video with Ray J. Her ass was the best when she was 18, not 30.

  2. Is it me or her 😻 always dry. 😂😂😂 Ray J 🍆 is suppose to be drippin wet from her juices… Boring ass sex tape. She cant suck 🍆 either. Ray Jay cant eat 😻 they look like thet were just experimenting for the first time. Ijs #mimi&Nikko better than this lol

  3. KIM IS SUCH A BITCH I BET U HER PUSSY IS AS LARGE AS HER MOUTH DAMN WHORE ONE DAY WHEN HER SON WATCHES THIS HE WILL HATE HER FOR SURE I WONDER WAT RAY J SAW IN THAT SLUT I MEAN EVEN HER PUSSY IS DECAYED

  4. Yo why this nigga RayJ out here tryna vlog like he some nigga off youtube. Aint nobody wanna see that we out here for dat ass tho. And why that bitch Kim had her titties out for like 3 seconds and that was it. My dick ain’t never felt so let down smh. Only thing that saved this was that OG ass hip-hop instrumental, that shit got me tryna drop a fire ass freestyle with my dick out n shit.

  5. I want to download this video to my iphone. How to do it?

    • Amazing how it’s 2017 and there are still people in the comments on here humiliating Kim for the way a stupid ass nigger betrayed her trust over 8 years ago…

  6. ahhhh fuck me im fapping to this so hard right now ahhhhhhhhhh fuck fuck fuck me just drink all my cum motherfucker!

  7. pawan shrivastava

    Kim I fuck your ass till you bleed!!! 🙂

  8. Kim is very lazy in bed!!! Every scene she just lays there flat in her stomach….kinda boring😴

  9. i wanna fuck her so bad. I want to watch kim drinking my cum.

  10. Ass butt, fuck fuck fuck!!!!

  11. This is the best sex tape ever!!!

  12. She is such a dirty slut….

  13. Damn, Kim is so fucking HOT! kenya is the happiest motherfucker ever.

  14. I wish to fuck kim a lot until my dick come from her butthole

  15. if i could cast a spell……how i wish to have Kim on bed and fuck her ….i love her pussy and sexy ass….kudos to you Jay..well done!!!!!!

  16. Thank you for letting me watch it

  17. When she begs Ray j to give her hard fuck from behind This is nice

  18. I love when Kim is kneeling on her knees with Ray J’s hugh dick in her mouth. This is art!

  19. muay thai fighter

    She is talented bed satisfier, Big tits, Nice round ass and a tight sweet pussy.

  20. Dear Kim, Why settle with one black guy when u can get two dicks at the same price?

  21. “For everyone who thinks my boobs are fake” She is talking to an audience. This is planned from beginning to end.

  22. Kim Kardashian is the best parody of Kim Kardashian

  23. She likes big Black sausage drilling in her ass.

  24. Fuck off all the guys who hate kim kardashian!!! I love her and she is amazing and know how to suck a big black cock.

  25. Kim Kardashian will do anything to become famous like her fucked up family.

    it’s all planned
    I hope her son would see this tape one day

    • This isn’t Kim Kardashian’s Pussy! You can insert at least 3 black cocks in Kim’s pussy. That ass looks yummy.

  26. when he took his dick out of her cunt and she suck it….

  27. Kim Kardashian is really a genious Making a sex tape is smart move for wannabe stars. Because it makes them more famous and desireble. It’s a strategical move for more fame and money.

  28. Kim loves hugh black cocks 🙂

  29. I wonder if kenye watched it?

  30. Just anothe fat whore

  31. Kim Kardashian is the biggest slut in hollywood!

  32. I bet you that her pussy looks like roast beef and this ass is so fat

  33. I so want to put my dick in her big ASS

  34. I’m sure Kanye West wants to see his wife sucking dick on the internet, and the new baby wants to see his mother ridding huge black dick. One day she will pay for this…

  35. Can you fucking morons stop paying attention to that stupid whore?

  36. Who cares about this fucking Armenian slut?

  37. wow This tape is so nasty…

  38. Damn this stupid nigger. why couldnt he have banged her deep up the ass

  39. Thanks COOOOL

  40. kim Kardashian is attention whore. So pathetic

  41. Tremendous things here.

  42. only because shes pregnant with kanye’s baby everyone’s jumping on this again. lol

  43. haha nice, real nice

  44. Kim Superstar love it black!!!

  45. Thanks For uploading the full sextape

  1. Pingback: Ray's Wife

Leave a Reply

Your email address will not be published.